2010. január 20., szerda

~"röhög az egész osztály"

Sziasztok. Ez a nap..xD Reggel 7:10-kor keltem:D Olyan jó volt kicsit később kelni, de elmaradt az elő órám.:) Aztán minden jól ment:)... Infón megengedte a tanár, hogy netezzünk. Az egyik csajnak van egy oldala, amin tiszta hazugságok vannak... De mikor írtunk a chatére akkor meg azt mondta, hogy utálja az osztálytársait...meg hogy hülyék vagyunk.. Hát jó nem is zavart, még az én nevemet nem tetté közzé *publikus*... Ott elszakadt az a bizonyos cérna.. És beolvastam neki személyesen, hogy haggya már abba a hazudozást, meg az ilyeneket.. Ha ilyen mi is utáljuk..-.-" Persze ebben a pillanatban mindenki elkezdett röhögni.. Annyira komoly voltam, de nem bírtam ki.. Ilyenkor már én is, és az egész osztály röhögött. Kivétel Ő... Lehet hogy túl szigorú vagyok egyesekhez, de nemtehetek róla. utálom ha hazudnak, és azt is ha rólam. Szóval ennyit erről az ügyről. Ma kikerült hippimanó a best blogs hoz!:) Fizikán röpit írtam, ami elég jól sikerült:) Remélem 5 lesz. Most megyek, mert még Irodalmat kéne tanulnom. szépestét

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése