2010. január 19., kedd

~,,felhívjam?"

Haliii..:) Hát hol kezdjem... Mondjuk az elején?:D Megfelel úgy?:P Jézus. Ma 6.30 kor keltem..:O Bementünk 0.-ra de minek?:O A tanár nem szólt ám, hogy nem lesz.. Basszus,hogy rohadna meg..xD Elég unalmas volt a mai nap... Telefon játék bu**-ja lettem..:D A szünetek jólteltek. Az egyik barátnőmmel felhívtunk egy srácot, akit én valószínűleg még életemben nem láttam:P Mindegy. Nem kerül semmibe.. Ám egész nap zaklat...:/ Megint írtam egy matekf.et de még nem javítottuk ki, úgyhogy nemtudom milyen lett. Az a csaj, akiről tegnap beszéltem ma is ugyanazt csinálta.. Szánalmas kis kurva-.-". Most Rihanna CD-t hallgatok. Jegyet nemkaptam ma, de majdnem feleltem töriből..:S Voltam angolon... Nem megy sokkal jobban mint eddig, de azért megéri + órákra járni.:) Fejlődtem... Megakarom nézni az AVATAR-t...^,^ Valakiii. Milyen? Chat-en írjátok meg a véleményeteket, hogy érdemes-e megnézni..:D Na mára készen vagyok:D Még vár rám egykis fizika tanulás:S hellokaaa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése