2010. január 18., hétfő

~hétfő,hétfő...

Na sziasztok!:) Hát hol is kezdjem, ez a nap nagyon nehezen indult el... De aztán egyre jobb lett..^^ Kiderült, hogy 5 leszek tesiből.:) Ma az osztályom tisztára megvolt zakkanva velem együtt...:/ xD Ajj... Úgy szeretem azt a fiút, de egy csaj annyira feltűnően nyomul rá... Csak azért hogy én féltékeny legyek, de a bnőim csak nyugtatnak, hogy ne húzzam fel magam ezen, de legszívesebben megtépném...:@ De áá. nyugi... Anyuci palacsintát csinált..*.* Délután angolházit csináltam..-.- utálom.:D Meg írtam egy "felvételit" magyarból törhetően sikerült.. Mikor jöttem haza megvártak a fiúk.. Az egyik az akibe bele vagyok esve, és értetlenül kérdezte, hogy mért vagyok ilyen mostanába?! Na vajón..egyszerű a kérdés.. De nem mondtam meg neki, mert akkor a barátságunkat is tönkre tenném. Persze szokáshoz híven mikor köszöntünk el megölelt... Olyan rossz volt, de én csak mégjobban magamhoz szorítottam. Ajj. Mért van az, hogy egy olyat szeretünk aki nem lehet a miénk?:O

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése