2010. január 21., csütörtök

~hull a hó, és hózik...

Sziasztok! Egy hosszú nap van a hátam mögött..:/ De azért viszonylag jó volt.. Képzeljétek mi csak 10 voltunk az osztályba!:O Mindenki beteg...O.o" De ilyenkor mindig jobb a hangulat..:) A srác akiről írtam... Hogy másik csajjal kavar.. Na ma nem volt suliba a csaj.. Első útja, a gyereknek hozzám vezetett... Hát olyan mérges lettem... Komolyan mondom....:@ Aztán mondtam neki, hogy hagyjon már békén, basszus.. Ha nincs más, jó vagyok én is?! Aztán még nem értette mi a bajom..-.- Komolyan mondom nem értem az ilyen embereket... Ma föcin tiszta káosz volt..xD Senki se figyelt a tanárra.. Mit várunk..xD Írtam matekfelvételit... Nem mondanám hány pontosat, mert kiröhögtök.. Most Rihannát hallgatok... Volt már olyan veletek, hogy akiről eddig azt gondoltátok, hogy hülye... Azzal egész jóba lettetek? Mert velem ma ez történt.. Az egyik csajjal neki álltam beszélgetni, és nem tudtuk abba hagyni! Annyira aranyos, így hogy megismertem.:) Aztán haza fele jövet... Eléggé csúszott már az út.. Akkorát estem..xD Hogy a többiek csak röhögtek..:$ Upsz..xD Na de most mást nem tudok... Eddig szerintem ez a leghosszabb bejegyzésem!^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése