2010. február 7., vasárnap

~itt.ott.amott.;)

Hali! Ma korán kelletem mert mentem koriizni<3. Az elején elég béna voltam, de aztán 10-20 perc alatt belejöttem:J Egyszer sem estem... Du. anyu kocsonyáját ettem, aztán misére mentem..xD Most meg itt ülök vizes hajjal. Meg kéne szárítanom...xD Új cserém is lett.;) Laura.:D Majd lessetek be hozzá. Megint kedvem van írni.:D Nem tudom miről kéne de van:D Úgy fáj a torkom. El kéne menni dokihoz..-.- A híradóba megint megy a politika. ÁáÁá. Holnap korán kell kelnem mert 0.om lesz..O.o" Jujj. képzeljétek el, ugye elvileg lesz egy saját gépem, de ma kiderült, hogy több időt kell várnom mert... Mind1.;) Magánügy. Írhatnékom van..:( kaptam zsebpénzt.:D.. Jujj.:D majd elkell költenem.:D Na de más hülyeséget nem akarok írni, elmegyek megszárítom a hajam.:D Puszii.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése