2010. február 10., szerda

~beteg.:)

Sziiasztok. Tudom megint nem írtam..:$ De nem volt semmi izgi. Ma reggel elmentem dokihoz, mert beteg lettem. Vagyis..;) Aztán ott vártam 1 órát. Azt hittem meghalok. Ebédre krumplipüré, csirkecombbal volt.:D Imádom. Kicsit faceBOOK-oztam. megetettem az állatomat PetVille-n meg megnéztem a farmomat:D Ajánlom nektek is! Most szokásomhoz híven HIEN-t hallgatok. Nemsokára interaktív. De várom. Lesz SP. fel kéne menni chat-re.:D Hiányoznak a többiek, de hát így csak nem mehetek suliba.:) Megettem 3 sor boci SZTRACSATELLA csokit:) Annyira finoom. MSN-en is fenn vagyok, de minek? Csupa idióta van fenn ilyenkor. xD Azt hiszem délután cseréket kéne keresnem, ha ma se sikerül feltenni a WOW-ot.;) Annyira tetszik az a játék...:D Most elmegyek, este nem hiszem, hogy leszek.:D ;) hali:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése