2010. január 24., vasárnap

~vasárnap...mért?

Vasárnap, vasárnap... Mindegyik ugyan az.:/ A mai napom úgy mondd 9kor indult. Házikat írtam, tanulni nem!:D Aztán jöttem is gépezni, gépezni, és gépezni!:) Délután egyszer csak rámír egy barátnőm MSN.en hogy menjek el hozzá, hát jó.. Elmentem itt hagytam csapot, papot.:D Kicsit már jobban érzem magam a felvételi miatt, de még izgulok, hogy mi lesz! Nyitottam egy mindenkilapja.hu-s oldalt, ahol egy saját történetet olvashattok tőlem. A bevezetés már fenn is van.. ITT megnézheted! Az a lap nem nagyon "igényes" de hát az csak egy mellékoldal. Most értem haza miséről. Elég fárasztó volt. Holnap meg még suli..-.-" Most még fürdök, aztán még leszek egy kicsit, és megyek aludni.. Pihennem kell, mert holnap egy jó nap vár rám.:) Sok puszi.. Jóéjt!:D Boldog hétfőt.:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése