2010. január 23., szombat

~utálatos egy nap...

Sziasztok!... Annyira szarul érzem magam...Úgy elcsesztem azt a hülye felvételit.. A matekot egyáltalán nem tudtam.. de a környezetemben senki, most hogy így vissza néztem a javítókulcs-ot rájöttem, hogy 10-15-20 pontom lesz...:/ fasza vagyok. A magyar az 38 körül..:) Féltem, de aztán a magyart a kezembe nyomta egy aranyos tanárnő, és akkor megkönnyebbültem:) Meg is írtam, negyed órával előbb végeztem... A matek.. egyszerűen katasztrofális volt... Mikor mondta a tanárnő, hogy 5 perc van hátra.. én még csak a 7 feladatnál tartottam.. :/ Addig nagyjából minden jó lesz, de utána üresen hagytam mindent... Remélem azért felvesznek a gimibe, ahova szeretnék menni, mert már nagyon beleéltem magam...:) Február 1.-jén be lehet menni a suliba megnézni, KIJAVÍTVA! Szerintem ott leszek, de lehet, hogy csak a tesómmal nézetem meg... A szóbeli még hátra van, de már túl vagyok a nehezén úgy érzem. Amikor kijöttem matekról elsírtam magam.. Nem hittem, hogy ilyen nehéz lesz, mert amiket eddig gyakoroltam 2004-ig vissza, egyik se volt ilyen nehéz.. Lehet hogy volt, de itthon előbb végeztem velük... Mindegy remélem azért tűrhető lesz, vagy legalább majd a magyar feljebb viszi az átlagot:) Már úgyis van 46 pontom a jegyeim alapján..:) Még kicsit izgulok [bár nem tudom miért] azért jó volt a nap... A csajokkal is(L.) Most megyek.. Ja és el ne felejtsem... Dorcsi az új cserém<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése