2010. január 28., csütörtök

~semmi

Sziasztok! Bocsi, hogy nem írtam tegnap, de ezentúl 2 napokként fogok írni, mert úgyse történik semmi izgi.../kivéve ha történik rögtön megírom/ Most tulajdon képen teljesen normális hangulatomba vagyok!.. Elvileg tanulnom kéne, de nem fogok.. Hát hülyének néznek ezek?:O Ma beleszerettem a beszélő papagájokba<3 Annyira édesek. Kell egy!A.A Annyira szépek. Egyedül vagyok itthon úgyhogy most jól vagyok.:) Éppen tűzet raktam, mert kicsit fáztam..Q.Q..:) Viva megy...:) közbe nyomom nagyban a facebook-on a farmVille-t:D Aztán gondoltam azért sem írok, mert nem olvassa senki..De akkor most mért írok?:) Ez jó kérdés. Vasárnap még írok majd olyan sztorit..:D De addig lehet hogy nem jelentkezem, de minden nap fellépek, szóval ha írtok a chat-be akkor visszaírok, és ha csere miatt, akkor kiteszlek:D Na mára ennyi, még kihasználom az életet amíg így leszek.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése