2010. január 16., szombat

#legelsőő

Hát akkor itt vagyok, ragyogok:) Egy kis ismerkedés?:D Most fogok felvételizni! Pontosabban 23.-án. Fogszabályzó.s:( De még a télen leveszik!:) Gimibe készül!:D Félévi bizi 4.4 átlagos lesz:) Van egy lány tesóm, aki néha az őrületbe kerget, de azért tudom szeretni is. Barátom sok van, bár most egyel kevesebb. A legjobbal.:( Mindegy nem bánom már annyira, mert egy h.p. xD. Kedvenc időtöltésem a lovaglás, de szeretek rajzolni[kisebb-nagyobb ügyességgel]. Egy szép kertes házban élek. Van egy kiskutyám<3 Imádom.! Meg egy teknősbékám... Hát ő csak úgy megvan a terráriumában. Fiú van. Vagyis lenne. De nem akarom, mert abból úgyis csak a veszekedés lenne, mert az egyik jó barátnőm is ő szereti, de a srác viszont engem... Vagyis úgy tűnik. Mindegy, esélytelen ez a dolog. Aztán szeretem a Twilight összes "részét"..:) Épp az Eclpise-et olvastam ki a héten.! Szerintem azért több mindent tudtok rólam!:) Majd jövök, de most irány mise...:S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése